Mikaeka

Alla inlägg under februari 2009

Av Mikaela - 20 februari 2009 07:21

Läst nyss om en lite kille som var 15 månaders som hade blivit kidnappad av sin pappa. Fan vad hemskt.

Han försvann på alla hjärtans dag. Då dom hade varit i domstolen och fått besltuet att mamman skulle få ensam vårdnad, men pappan hade fått träffat pojken då en stund men sen så åker ham iväg med honom :S

Läs mer:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4459063.ab


Nu ska ja gå o göra mig i ordning o sedan gå till bussen =) :S 



Puss

Av Mikaela - 19 februari 2009 22:44

Badgirl badboy
har du rökt?  Ja
är du beroende? Nej
har du varit full vid fel tidpunkt? Ja
har du haft sex med någon & sedan ångrat dig? Ja
har du varit otrogen? Nej
har du haft sex offentligt? Nej
har du haft camsex? nej
har du spelat klädpoker? Ja, när man var mindre :P
tycker du att det är coolt att supa? Nej


Utseende
hur lång är du? 1,68
ögonfärg? Grön blåa
hårfärg? Mörkblont
stil? Varierande
är du nöjd med ditt utseende? Från dag till dag :P
är du mogen? Mja ;D


Fritid
du har varit på läger? Nej
du skriver låtar/dikter?  Dikter ibland
du kör handboll/basket?  Nej
du kör fotboll/innebandy? Nej
du är ofta med kompisar?  Jadå..för det mesta =)

Du tycker om att
[x] kramas
[x] prata
[x] sova
[ ] gå upp tidigt
[x] lyssna på musik
[x] lyssna på musik i hörlurar
[x] vara på stan
[/] vara ensam
[x] vara med kompisar
[x] att vara kär
[/] vara i skolan
[x] vara hemma
[x] shoppa
[x] se på film



Du är nöjd med
[/] din kropp
[x] din röv
[/] dina bröst
[ ] din snopp  
[ ] din mage
[x] dina ögon
[/] ditt hår
[x] din längd
[x] din näsa
[x] din mun
[x] ben
[/] dina tänder
[x] händer
[x] fötter
[ ] hela alltet
[x] ditt liv
[x] dina vänner
[x] din familj

SVB

Av Mikaela - 19 februari 2009 20:59

Ja nu har man sett på Sveriges västa bilförare. Då menar jag sveriges värsta bilförare, de kan väl inte finnas någon värre? eller?

Kan ju säga att till och med jag är bättre på att köra :P


Imorron blir de simning =) var snart 1 vecka sen. har hållt i sig ungefär en månad nu att ja hr hållt på att simma minst en gång i veckan. ska försöka att börja simma ungefär 2 gånger i veckan nästa månad. 


Imorron är det en vecka kvar tills ja åker hem igen. =)

Känns som de var ett tag sen ändå, men de e ju endast en månad. och det är ungefär 2 veckor kvar till mamma o pappa far iväg.

Tänk vad skönt att komma till värmen. kan ju inte direkt kalla detta värme.


Vill att de ska bli lite varmare för då kanske man kan börja gå ut och gå lite längre promenader några gånger i veckan utan att man håller på att frysa ihjäl.


Något tips om vart man kan söka praktikplats???

Har praktik om så här 5 veckor :S börja känna en lite smått press på att man måste hitta någonting :S hjälp mig.


Ne nu ska ja söka vidare med praktikplatser.




http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=187029  




puss


Av Mikaela - 19 februari 2009 14:53

nu så e man hemma igen från skolan, =)

Har haft prov. bra gick de iaf=) skönt de. o sne på en av rasterna ida så förtsatte jag med historian, så nu e jag uppe i 9 sidor som ja har skrivit. ska skriva mera snart. har ju tills på torsdag på mig så=) undra hur mycket man hinner skriva =)


Sen har vi hållt på med våran skoltidning, men ja kan inte allt, de kan ja lova, eller ja vet inte allt heller.


Idag är det inte milton och stig vi har här utan det är milton och Wigge.


Men farmor börjar bli lite kvav nu och de e väl kanske inte så bra?



puss 

Av Mikaela - 18 februari 2009 20:51

Undra om man kan få följa med mamma o pappa i resväskan till Thailand :P

Satan vilka underbara hotell dom skulle bo på. 

Tittade just på dom. Dom ska ju vara där i 2 veckor så dom ska var på 2 olika ställen i Phuket. 

Och ett hotell ligger på en liten ö. Och hotellet var så jävla mysigt. Vill dit nu!

Sen hade dom ringt från resebolaget o sagt att de ska bli ombyggnad där dom egentligen ska bo så dom skulle kunna få byta hotell och få kompenation. Och det hotellet så behöver dom bara öppna dörren till terassenså är dom precis vid poolen.

Åhh måste försöka spara ihop pengar så ja också kan åka dit någon gång i mitt liv (om typ så här 33 år :P) 

Haha


Vart klar med Historian ida. eller klar o klar kanske ja inte blev. har ingen framsida och de, sen ska ja söka mer fakta och så. så ja kanske ska skriva mera ändå, menhar ju iaf skrivit 6 sidor nu =) Härligt =) 


Puss

Av Mikaela - 18 februari 2009 10:26

Ja nu är man nyvaken också =) Känns skönt att man fått sovit lite. men ändå lite hemskt att man inte kunnat sovit längre än vad man har gjort nu när man ändå är ledig.

Men Lowa är här nu =) Mysig tjej de, jag tror hon ler för de mesta, har faktiskt hört henne ledsen en gång, det var ida när hon inte fick mat på en gång :P 

Hon är ett litet matvark =) 


Sen eller snart kanske så kommer fredis hit med milton och stig tror ja han hette? Stig är miltons son. Så nu får man se han för första gången också.


Ne ja ska väl kanske käka frukost :P 


Haha ja tänkte börja lägga in lite bilder, men har ingen kamera någon som vet vart man kan köpa en billigt? 



Pusss

Av Mikaela - 17 februari 2009 22:33

Ja ida var det ju nolia mässa. Det gick väl så där förutom att jag vaknade och kändes som att ja skulle spy.... Nej nej åter nej, det tillåter inte jag. då håller jag hellre emot och åker iväg. Så var där till 1 iaf ida. tror de värsta var över då. har ingen aning. Men då hade vi stått vid maten och tage mot matbiljetterna, och då blev man hemskickad, men de känndes bra faktiskt.

Första gånge på väldigt länge de kändes riktigt bra att åka hem. Fick ont i magen så också samtidigt. 


Så jag åkte med becky till nacksta och farfar hämtade upp mig där och så hämtade vi ju leia och ulrika från dagis. (Hon är där på inskolning) =)

Sen så åkte vi hem, sen blev de att ja somnade i soffan, så ja gick o la mig i sängen istället. gick o la mig ungefär 3 och vaknade ungefär nar malin kom kvart över 4. lite grann var det ju iaf =)

Men skönt var det iaf...


Vad händer imorron då?

Vara hemma, man är ju ledig om man bara skickar ett mejl till läraren så skulle man få närvaro iaf. Så då blir det att ja ska plugga på naturproven, plugga på naturredovsningen, arbetet på historian som ska vara 5 a4 sidor, teorin, turismprovet som ska vara på torsdag och sen blir det säkert minst ett inlägg också. :P 

men de känns som att de inte kommer att vara så lugnt imorron :S 


Känns som det är hyfast mycket att göra i skolan nu när man snart ska ut på apu. Men på tal om apu, 

Vart fan ska man vara. har ringt felar ställen men dom har inte ringt upp. :S 


kanske ska se om ja får vara på någon mack :S höra med sj? ne vi får se. men de är ju om bara 6 veckor så :S


ne nu ka farmor få ta datan o ja ska förmodligen lägga mig



Pusss




Av Mikaela - 16 februari 2009 22:18

Ja vad vart de ida då?

hm ingenting. kom hem och åt lunch vid typ haöv fyra.

kanske inte ska säga lunch kansk ska säga midda? :P

haha 

ne men sen har man ju suttit farmför datorn och så, men sen la ja mig i soffan och tittade på tv, haha där somnade man ju så klart :P men skönt var det.

det enda som var att jag försökte att dölja de för farmor o farfar men de gick visst inte så bra :P haha farmor hade sett att ja sov. Jag vaknade av att telefonen ringde.

Ja men sen så har man ju smsat lite. smsar ju inte så mycket på dagarna ändå :P haha.typ jämt. 

Enligt farfar är ja mobil beroende. fattar inte vad han menar med det :P (A) en sån liten ängel jag är...


 

Pratade med Jannina förut, jag hoppas du blir bra nu. Tycler så extrmet synd om dig just nu. Fan vad ont du måste ha. Lycka till gumman! =) 


Jag vill ha min telefon NU. =)


aja men ja ska nog faktiskt gå o lägga mig nu ja så ja e pigg tills imorron :P



Pusss



Ovido - Quiz & Flashcards