Mikaeka

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Mikaela - 8 februari 2009 18:14

4 av mina favorit program:
The OC

One three hill

Vänner

Semester svenskar


4 saker jag gjorde i går:

Sov

Pluggade

Hjälpte malin

Åt :P



4 saker jag ser fram emot:
Slalom backen

STUDENTEN

Studentbalen :P

Hemgång



4 favoritrestauranger:

Kinaresturang

Kalles kök och catering

Donken

--------


4 saker på min önskelista:
Åka utomlands

Kläder :P

CHOKLAD

pengar



4 saker ja ska göra innan sommaren:

Fått jobb

Gått på studentfester

kommit på vad ja ska göra efter gymnasiet.

Bestämmt antingen en resa till Turkiet eller Thailand med kompisar
Av Mikaela - 8 februari 2009 18:08

Tänkte försöka ha omröstningar här varje månad.

Denna månad hade jag omröstningen:

Har duhaft anorexia eller bulimi?

Det var 11,1 % som svarade ja

och 88,9 som svarade nej.

Denna månads omröstning kommer att vara är du kär?! =)






PUSSS

Av Mikaela - 8 februari 2009 16:24

Tråkigt kan man väl säga att det är.

Antingen så är man hemma och tittar på tv eller sitter vid datan.

Jag vill hitta på något.

Men vad kan man hitta på??????????

Ja du ingen aning.

Jag har börjat att fundera på om ja kanske ska gå o simma ida. men ja vet inte om de e öppet, förmodligen inte. Med min otur.

Eller så vill jag ut och gå, men inte själv, för de finns inget tråkigare att gå själv om man inte har musik.


Någonting positivt är ju iaf att jag har fått upp kontakten med både martin och robin :P

Martin gick jag 3-6 med sen hade man ganska bra kontakt när man gick i 7-9 träffades och så där. Men sen när man flyttade så tappade man kontakten med dom flesta.

Men martin flyttade han också, men han flyttade till kramfors.


Och robin vet ja inte om ja har pratat med sedan 1:an kanske haha. en men 3:an kanske. Inte senare iaf.

Men för några månader sen såg ja han på västermalm och då kände ja de att ja var tvungen att försöka att få kontakt med honom igen.

SÅ igår gick ja in på Hitta och letade efter hans nummer och skrev, Och det var rätt nummer =)


Jahah ska man försöka att få tag på virre o se om hon vill gå ut och gå en sväng????


är less på att bara sitta hemma och göra ingenting.


Någon som kan komma med några förslag???




Pusss


Av Mikaela - 8 februari 2009 10:58

Denna dag har börjat bra iaf =)

Vad man där emot ska göra ida har ja verkligen ingen aning om.

Kanske träffa en gammal klasskompis???

Nja vi får se.

Kanske ska till bosvedjan på ljusparty. Ja om ja har skjus.

plugga??? Ja men de skulle ja däremot kunna göra.

Lite granna iaf. Plugga till provet tills på tisdag.

Men sen då? Ska man bara sitta o plugga hela dagen???


Jag vet iaf att ikväll ska jag se på Flickan i jordkällaren.


Men plugga o titta på tv. de lät som en riktigt rolig dag. eller hur???

Ja ska väl försöka vara duktigt och gå ut och gå en stund idag också, får se om aj kommer gå själv eller om ja får med mig någon....



De finns absolut inget mer att skriva nu



Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards