Mikaeka

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Mikaela - 26 februari 2009 21:05

nu så har freddis varit här och klippt mig.

Jag har en bild men lägger in den imorron när ja kommer hem.

Har sladden till telefonen i väskan som freddis tog hem till henne.

Kom på det lite försent.

Men de blev lugg. Vet inte hur länge sen jag hade lugg. 

några X antal år sedan iaf. 

Men det blev fint =)


Imorron blir det hemfärd =)

Har endast  2 stora väskor med mig :P

Av Mikaela - 26 februari 2009 13:31

Ja nu märks det att man närmar sig slutet på skolan.

Vi har en lektion här och en lektion där. Vanligtvis hade vi 3 - 4 lektioner om dan. Nu har vi 1 knappt de. Vi behöver typ bara åka in för att ta närvaro och sen kan man åka hem igen.


Men har förmodligen bestämmt mig för att ja kommer vara i bydalen för praktik=) Har ju praktik tills studenten =) härligt =)


Freddis ska klippa mig IDAG =) Nu har vi tagit i hand på de :P 


ne ja ska väl fortsätta läsa boken nu tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards