Mikaeka

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Mikaela - 16 februari 2009 22:18

Ja vad vart de ida då?

hm ingenting. kom hem och åt lunch vid typ haöv fyra.

kanske inte ska säga lunch kansk ska säga midda? :P

haha 

ne men sen har man ju suttit farmför datorn och så, men sen la ja mig i soffan och tittade på tv, haha där somnade man ju så klart :P men skönt var det.

det enda som var att jag försökte att dölja de för farmor o farfar men de gick visst inte så bra :P haha farmor hade sett att ja sov. Jag vaknade av att telefonen ringde.

Ja men sen så har man ju smsat lite. smsar ju inte så mycket på dagarna ändå :P haha.typ jämt. 

Enligt farfar är ja mobil beroende. fattar inte vad han menar med det :P (A) en sån liten ängel jag är...


 

Pratade med Jannina förut, jag hoppas du blir bra nu. Tycler så extrmet synd om dig just nu. Fan vad ont du måste ha. Lycka till gumman! =) 


Jag vill ha min telefon NU. =)


aja men ja ska nog faktiskt gå o lägga mig nu ja så ja e pigg tills imorron :P



Pusss



Av Mikaela - 16 februari 2009 15:00

Ja nu har man varit där idag igen då och idag gjorde man väl klart cafét tills imorron. Känns jobbigt att lägga ner så mkt arbete på någonting som man ska rivas imorron igen :S och vilka är det som kommer att få göra de???

Jo vi, de räcker inte med att vi packat upp och satt upp, utan vi ska även packa ner allt igen.

JObbigt jobbigt..

Men de kändes ändå bra när man kom därifrån för då ringde man farmor och då fick man reda på att dom var i birsta så då kunde man åka ut dit istället för att man skulle vänta på bussen i minst en timme. =) 

Tackar för de :P


Stackrs freddis hon hamnade ju i magsjuka igår, och hade de som värst inatt :S och nu har hon förmodligen feber, Satan vad jobbigt det måste vara


Sen hoppas jag att jannina har blivit bättre. =) 


Men måste ju även få skricka ut min gläde. jag har fått en balklänning =) Visst den är blå,och mina andra två är också blåa men skitsamma. den här är så jävla fin. Det är knytning i ryggen =)

Men nu fattas det ju så klart bara någon att gå med :S 

Men vem, någon frivillig? 


Någon i klassen kanske?


Får väl se om malin kanske kommer ida, skulle vilja gå ut o gå, men de e ju så jävla kallt ute :S 

Det tycker inte jag om :S 

Måste säga någon som ja aldrig trodde att jag skulle säga...

NU VILL JAG HA SOMMAR OCH VÄRME...


Men vad händer ikväll då?

hmm..

ingen aning helt enkelt. sova sova sova kanske :S 

Kanske simma?? kanske sola??

orkar ja de???? 


hmm. ja ja får väl se vad som händer ikväll då.



pusss



Ovido - Quiz & Flashcards