Mikaeka

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Mikaela - 20 februari 2009 21:35

.. gör någonting åt mitt hår.

Antingen färga det eller göra slingor i det,

men varför inte båda?

Men hur ska ja ha de då då?

Ljust med mörka slingor? Mörkt med ljusa slingor?


Men sen så har ja hittat bilder på hur ja skulle vilja klippa mig,

men hur ska de gå till då när man även har hittat en bild på hur man vill se ut när de e balen.

Hjälp mig med detta någon. Ska även lägga in en bild på båda frisyrerna.


Men ja vill göra något med mitt hår..NU!


Vem åker ikväll då?



Jo just ja, imorron ska ja få min telefon =) en ericsson  W595 tror den hette så =)


Äntligen ska även lägga ut en bild på den


Ne nu ska ja kanske plugga lite :P håller nog på att bli en plugghäst eftersom ja har börjat plugga mer och mer på helgerna :P


Pusss

Av Mikaela - 20 februari 2009 09:41

Jag tror ja ska börja strejka med skolan nu för att ja orkar inte göra allt.

Jag känner att ja kan göra lite av ett grupparbete, men inte allt.

Jag har tillräckligt mycket att göra redan.

Historian, svenskan, prov prov prov.


Av Mikaela - 20 februari 2009 07:21

Läst nyss om en lite kille som var 15 månaders som hade blivit kidnappad av sin pappa. Fan vad hemskt.

Han försvann på alla hjärtans dag. Då dom hade varit i domstolen och fått besltuet att mamman skulle få ensam vårdnad, men pappan hade fått träffat pojken då en stund men sen så åker ham iväg med honom :S

Läs mer:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4459063.ab


Nu ska ja gå o göra mig i ordning o sedan gå till bussen =) :S 



Puss

Ovido - Quiz & Flashcards