Mikaeka

Alla inlägg under april 2010

Av Mikaela - 29 april 2010 20:39

Jaha då fyller man år o börjar bli lite små gammal :P

Ulrika kom förbi förut idag, o då hade hon även med sig tårtorna :D

Men fick iaf gå o köpa en till, kom ju på de att ulrika inte tål nötter :P O presnentkort fick ja av henne.

Sen kom ragnar :D o jättefina blommor fick ja av honom o Linus :)

O så fick ja en jättefin ljuslykta av erik o den var jättefin :D o världens finaste sms till de :)

Kort kommer in sen.

O så kom ju presenterna från mamma o pappa o matilda.

Och så har farfar kjell satt in pengar till mitt konto.

Så av matilda fick ja filmen new moon.

Av mamma o pappa: en parfym

Av: mamma, pappa o matilda: En ny bil stereo, o så fick ja en LONDONresa där erik ska följa med :D

Åh va ja älskar honom :D


O nu kom felica o roger o där fick ja twilightfilmen :D Så nu har ja båda två :D Önska sig tredje o sista nu när den kommer ut:P



Puss


Bilder kommer sen



Av Mikaela - 26 april 2010 10:54

Sitter nu på skolan o har rast. Funderar på o prata me min lärare om att ja vill gå tidigare för att ja vill på rekryteringsmässan på ams :) Ja min känslor för dig vet inte hur ja ska kunna föklara dom. men de e huvudsaken e att du vet om dom.



Uppdatering kommer nästa rast ;)



Puss


Av Mikaela - 22 april 2010 16:48

jaha min helg är ett STORT ?! så frågan e va fan ska man hitta på.

Jag gillar inte helger riktigt, finns ju inget att göra. Oftast sitter man ju hemma i soffan o inte gör mkt alls. :(

Hade tänkt att kanske ta o försöka ta mig upp till vemdalen på forum, men ingen skjuts o ingen som vill med. så de verkar som den planen också spricker :(

Sen kanske ja ska till Ulrika imorron o på lörda när hon e hund- o barnvakt.

Åh ja skulle vilja hitta på nått helt galet som verkligen inte e jag... Men de kommer nog aldrig hända :(


Erik e ju i Åre den här helgen så hoppas han har de bra där uppe :D


Ne nu ska ja försöka bli lite positiv inför helgen så kanske den blir bra ändå!


NU E DE ENDAST EN VECKA KVAR! SEN E DE BOLAGET SOM GÄLLER :D

 

 

PUSS

Av Mikaela - 20 april 2010 12:39

Ja nu så sitter man på jobbet igen, o denna gång e de dag :) o de känns skönt att kunna jobba en dag o inte bara kvällar. =)

Håller ju på med ett grupparbete på skolan så när ja slutat här ska ja hem o leta efter lite böcker som ja hade när ja gick gymnasiet så ja kan komma ihåg hur ett konferens upplägg såg ut :P

Sen så eftersom ja oftast inte e hemma så tänkte ja nu när ja jobbar dag att matilda kommer få ha mig hemma ett tag idag, o hoppas hon blir glad över de.

Men ja hoppas iaf att man får träffa erik ikväll. Han skulle ju bort så de kanske till och med blir en natt hemma idag :P


o ja längtar till happy galan. fast tänk om allt bara skulle bli jättetråkigt? :O ne nu får ja inte tänka så, för bara ha positiva tankar :P


Ja har tänkt o lagt upp lite bilder men har inte riktigt hunnit o har inte riktigt några bilder o lägga in. använder ju aldrig kameran o ta bilder. Hur ska ja komma ihåg allt som händer i livet då? :O


Just nu så känns de som att man bara e iväg för alla :P men hoppas att de verkligen inte e så.


puss

Av Mikaela - 15 april 2010 22:43

Jaha nu har man varit vaken i typ en halvtimme efter att somnat på eriks soffa :D Den e ju hur underbar skön som helst o sova i :P

Men nu blir de snart o gå o sova, men hur ska ja då kunna sova, de va en himla bra fråga tyckte jag :P


Ja idag har man varit ledig, hyfsat skönt :) o tack ulrika för idag :D

Nu väntar ja bara på att erik ska duscha färdigt o så ska vi gå o lägga oss :) mys mys


ne har verkligen inget annat att skriva nu, hmm


puss

Av Mikaela - 14 april 2010 15:54

Idag åkte man till skolan... precis som vanligt men satan så mkt folk de var på bussen, så hann inte med bussen till skolan som ja kan hinna med iblad med lite tur. O sen så gick vi bara halv dag. så de blev stan många timmar med mig, men de gör inget, har man trevlig sällskap med sig så gör de ju absolut ingenting.

Jag och sara gick o åt lunch, o gick därifrån efter 2 o ½ timme. Så man var lite små trött efter de :P


Nu så sitter man på jobbet men de e en timme kvar tills ja börjar jobba, så hur ska man fördriva tiden här då:P gick ju inge bra på stan :P

Men dom har ju snart en timmes rast så de gör ju inte så mkt kanske fördriver tiden me o prata me nån trevlig person :)



Puss

Av Mikaela - 13 april 2010 16:55

Ja nu när man var på stan ser man folk gå runt med sina studentmössor som dom fått, eller som köpt kanske man ska säga. Men de var ju inte så längesen man tog studenten själv ju :S fan va tiden går fort.

Jag vill ta studenten igen. Vill ju få vara så lycklig o så glad igen, o studentbalen. den längtar man ju tillbaka till mest ju.

Vill ju kunna klä upp mig o göra mig fin som man var på balen.

Åh studenttider e ju bara helt underbara...



Puss

Av Mikaela - 12 april 2010 11:49

Ja nu så sitter man på jobbet, skulle egentligen ha börjat 5 idag, men kände inte för att strosa runt på stan i 7 timmar. Eftersom de inte blev nån skola idag, våran lärare var tydligen på nån läkarundersökning, så då fick men reda på att de var inställt när man var inne i stan.

O såna här tillfällen e de riktigt bra att pappa har god mat på jobbet :) Så då åkte man dit o fixade lunch/midda tills man har lunch o de sen vid 4 :)


Min träningsvärk efter ja var i bydalen i lördas sitter fortfarande i, o riktigt ont i mina vader har jag. Men dum som man e så tänker man inte så långt utan tar på sig högklackade skor, Mina vader dom känns riktigt mkt just nu, men ja får stå ut en dag. Hoppas de e bättre imorron :)


O ja har kommit på att de finns inge mysigare än att vakna upp med att nån ligger brevid en :D



Puss



Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards