Mikaeka

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Mikaela - 9 februari 2009 22:53

Satt och pratade med farmor att jag är stolt jag har ätit 3 ggr ida :P

Haha äter ju mellan 1 - 2 ggr om dagen och farmor säger att man ska äta ungefär 6 ggr om dagen?!

Frukost

Mellis

Lunch

Mellis/fika

Middag

Kvällsfika


Tänk när man kan äta alla dom där målen. Fan vad mätt ja kommer att vara varje dag då.  Haha

Sen undra hur mycket ja kommer att gå upp då.


Ne nu måste jag försöka att få bort dom där tankarna om min vikt.

Jag vet att jag är smal. Men ni ska se vissa dagar.

Då mår man verkligen skit.

Man känner sig uppsväld så man känner sig som en köttbulle. Och det blir inte bättre utav att man tittar sig i spegel och ser något liknade heller :S 


kanske ska göra de min faster sa, ta hjälp med de där.

Hon frågade ju mig när jag var dit och pratade med henne om jag var bredd på att ta hjälp av någon annan. 

Då sa jag de aldrig de kommer jag  kunna göra de. för då kommer ja känna mig så jävla värdelös så de finns inte.


De kommer jag nog göra nu också om jag gör det. man ja kanske får bort dom där tankarna....

Helgen var värst kan ja faktiskt säg, då jag både tröck i mig mat och sen chips. och dagen efter godis :S 

Det är det värsta om ja slutar med godis får jag nog bort dom där tankarna väldigt snabbt. 


Men vart inte bättre utav att man var och testade den där balklänningen, det var dessutom en 34, och ja kunde ha den utan att den satt tajt.då säger tjejen de som knöt den för man skulle knyta den i ryggen, man ska ja inte knyta upp så du kan andas :S

Ser ja så stor ut??

:'(


Ne ska försöka se hur ja ska göra om det forstsätter. har ju slagit undan tankarna hittils och ätit Mycket.

Men hur länge till orkar man slå undan tankarna??


aja ska försöka att inte tänka nu....





Pusssss




Av Mikaela - 9 februari 2009 15:43

idag har man ju varit på skolan som vanligt då.

 men ida hade vi samhälle, sen så fick vi börja svenskan tidigare och sen hade vi bara mentorstiden. Sen fick vi sluta typ 12.

Så efter det har jag varit lite på checkers med veronica och suttit där med teorin.


Sen så gick ja o veronica in på den där affären där dom både säljer och hyr ut balklännigar även bröllopskläder =)

Satan vilken fin balklänning jag hittade där.

Den var rosa och det var pärlor på :P haha.

De var verkligen en klänning jag föll för.


Men jag har ju redan två stycken ja kan ha på mig på studentbalen. men vilken av dom ja kan ha har ja verkligen ingen aning om. och sen så har vi den STORA fråga. Vem ska man gå med??????

Ingen som vill gå med mig :'(



Ne men efter vi hade testat lite klänningar och gått därifrån gick vi till tågstation först sen så gick vi till någon affär och tittade på löshör :P

Men sen åkte vi till min lägenhet i nacksta, och hämtade mina två blåa klännigar.



hade ju tänkt att gå o simma ida :P

men de gick ju inte, dom hade inte öppet, eller jo öppet hade dom väl men för handikappsim, vattengympa och babysim. Så ja får väl gå o simma imorron då.






Vad som däremot händer ikväll har ja ABSOLUT ingen aning om.



Puss

Ovido - Quiz & Flashcards