Mikaeka

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Mikaela - 24 februari 2009 18:11

Dagen vart längre än jag trodde. Vart birsta med vickan o eva. =)

Kul att träffa dom igen, det var ju ett tag sen.

Men vickan bor ju inte här längre, hon bor ju i Huddik nu.

Hon flyttade till sin kärlek=) dom två är så söta tillsammans =)


Men nu när man är hemma så har man faktiskt inte börjat ännu med läxan men ja tänkte om ja kanske ska öppna och läsa dom första sidorna i boken

"Jag överlevde."

Sen ska ja fortsätta med det imorron, men imorron så e de faktiskt inte historian som är viktigast utan det är Konferens och reception. och svenskan.

Fick reda på att svenskan ska vara inlämnad denna vecka.

Det är nog den ja kommer börja med imorron.


Min telefon funkar bra =) Det är så himla skönt.

Och nått helt otroligt så ligger den faktiskt i köket på bänken där utan att jag rör den

Den har legat där i snart 1 och en halv timme. =)

Måste ju visa alla att ja faktiskt kan klara mig utan telefon lite ibland.

Och jag har faktiskt börjat att stänga av mig telefonen på nätterna.

Det är riktgit skönt =)

Av Mikaela - 24 februari 2009 12:15

Idag så började man tio över tio men nu så ar jag slutat för dagen.

Känns nästan lite meningslöst att åka in för endast 1 lektion.

men när ja kommer hem ska ja faktiskt förs och främst sätta mig med svenskan och göra den lite, sen konferens och reception och sen så

ska jag göra Turismfrågorna. Och sen om jag orkar ska jag plugga

natur, men ja har ju även morgondagen på mig att plugga för då är man ju ledig.

Men imorron ska jag även börja med mitt andra historia arbete. men då gäller det ju att ja tar mig egeonom den där jävla boken som ja inte äns har öppnat ännu. :S Men jag har haft den sen ja gick i nian, köpten den då när vi hade en i skolan som kom och berättade om andra världskriget och han var en av dom som överlevde och skrev en bok om den.


Jag överlevde heter den. Någon som läst den? någon som kan säga att den är bra? jag tycker ju inte om att läsa verklighetsbaserade böcker.

Så ja vet inte hur det ska gå. :S


Ovido - Quiz & Flashcards