Mikaeka

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Mikaela - 15 februari 2009 23:21

Ja nu så undrar ja hur lång tid de kommer att ta innan ja ligger med skiten...

Först vart det leia, ulrika, lowa, farmor, farfar, anja, bosse, Veronica, hennes mamma och nu så har freddis åkt dit.

Det sprids ju som jag vet inte vad.


Så jag undrar om vi resten (Jag, malin, danne, ylwa, anton, glenn) kommer att åka dit?

Man kan ju hoppas på att några klarar sig iaf?


Och om det är så att jag bär på smittan kan ja ju har smittat några styken ida, alla dom som var med och hjälpte till på nolia mässan. :S 


Hoppas att alla klarar sig denna vecka. jag hoppas så klart att dom klarar sig från allt, men om dom ska åka dit så hoppas ja att dom klarar sig tills på onsdag iaf så vi kan utföra nolia mässan.

 Måste bara få lägga in lite underbara bilder på mina kusiner =) 



Men måste försöka få mamma att skicka lite kort på matilda som man har det också, har ju inga kort min älskade lilla syster. Måste försöka få kort på adde, men de e  ganska kört han hatar verkligen att vara med på kort och sen så linda och fanny så klart.



Måste bara skriva det att ja hoppas att du blir bra snart gumman,

förstår om du är less om det set värre ut än när du var på skolan.

Puss på dig


Pusss

Av Mikaela - 15 februari 2009 20:00

Det var det för idag. NU har man gjort det också. så nu är man hemma igen.... SKÖNT! Men nu har jag ett STORT dilemma.

Jag har tre stycken balklänningar som ja väljer mellan :S

Av Mikaela - 15 februari 2009 15:55

Idag så ska vi som har projektarbtet Nolia mässan på skolan ska dit och börja göra i ordning lite grann. Ska väl vara där 5 kanske?

Så farfar ska skjusa in mig så får vi se sen hur ja tar mig hem :P 

Men vi ska ju även vara där imorron. från 9 på morronen. får ju 30 minuters sovmorron då :P haha


hm hur fan ska ja hinna göra 3 st natur prov denna vecka, den enda lektionen ja har med natur är på freda då lät det som vi även skulleredovis vårat arbete.

Dax att försöka gör de klar då.

Jag ska titta på ica matfors och becky ska titta på ica nacksta. Så hoppas vi får det klart till på freda.

Men de e så klar vi får. e bara att tänka så =)


ne men ska göra mig klar så att vi kan åka snart då =)


Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards