Mikaeka

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Mikaela - 3 februari 2009 11:50

Sitter på skolan nu.

Har svenska som första lektion ida och även den enda vi har. den börjar 13,10.

Istället för letkioner ida hade vi folk här från ungdomsmottagningen som var o berättade lite. Men allt visste man ju redan om.

men men.


Ska hem senare o titta på film ikväll tror jag.

men får se kanske ska till eva o låna lite fler filmer än vad ja redan har hemma som är deras :P haha

ne men ja måste försöka lämna tillbaka lite filmer nu så att de är gjort iaf.


Imorron så är de ganska skönt för att vi är lediga. Eftersom ja är klar med historian så får ja vara ledig imorron.

Så då ska ja sova lite längre sen ska ja åka in till birsta o prata lite med fredrik om min telefon. Sen kanske ja ska till min lägenhet o packa lite mer. Så slipper man packa allt i april:P

¨

Någon som har något förslag på vad man kan göra på skolan i en timme ???



jag hoppas famor o farfar får de roligt på resan.

Tror det är farmos första gång hon reser själv med farfar.

Sist hon reste så var de till åland med:

Mig, mamma, pappa, matilda, Anton, Malin, Farfar, Freddis, Ulle,Leia, Glenn & Fredrik.

Märktes iorse att hon började bli lite smått nervös när hon tittade igenom handväskan 3 - 4 gånger innan dom kunde åka hemmifrån..


Ne nu ska ja se vad ja ska hitta på



Pussssss


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards