Mikaeka

Alla inlägg den 22 februari 2009

Seg

Av Mikaela - 22 februari 2009 15:13

Känner mig jätteseg idag, mer seg ida än dom dagar ja dricker :S

Hmm, kanske man ska försöka få lite frisk luft. Man kanske blir lite piggare då?

Men hur kan man vara segare nu än när man har druckit ?? :S 


Efter promenaden kanske ja ska börja packa? SKa ja äntligen lära mig att börja packa i tid och inte 2 minuter innan ja ska gå och lägga mig dagen innan jag ska åka?


Men imorron är det ju sidsjön som gäller, och mina vinterskor är i Nacksta :P inte så väst lyckat kanske. Men ja ska åka dit innan ja åker till sidsjön imorron.



Men jannina fyller ju år idag =) GRATTIS GUMMAN.


Puss


Av Mikaela - 22 februari 2009 11:53

Orakde inte uppdatera igår, men det blev mörka jeans, linne o en munkjacka =) Kul var det iaf, pratade nog ganska mycket :P haha

Vi tittade på Ciao Bella och sen halva på When a strenger calls. För vi hade missat första halvan. Så ja tror farfar kom och hämtade mig vid halv 12 kanske.

Men vi kanske ska göra om det =)


Men idag så har vi leia o lowa här.

Men man blev ju väckt imorse också, leia kommer in och säger:

Hej, Kgikis nu är jag här. :P

Av leia kommer jag nog alltid att bli kallad Kgikis för att det har hon alltid sagt, hon kan säga både mickis och mikaela men när hon träffar mig blir det kgikis. 


Men vad händer denna dag då?

Ska plugga lite på K&R (Konferens och reception) Sen nu när jag har fått min mobil så ja kan lyssna på musik på så då blir det nog en promenad. men vi får se om ja kommer att gå själv eller om jag får med mig någon.




Puss

Ovido - Quiz & Flashcards