Mikaeka

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Mikaela - 13 februari 2009 22:54

På monas blogg så finns det en tävling där man kan vinna ett snyggt svart peacarmband från cocoo.se. Så gör som jag om ni kanske vill vinna det så gå in på hennes blogg.


http://www.monans.blogg.se


Lägger även upp en bild på armbandet från monas blogg som man kan vinna.

Av Mikaela - 13 februari 2009 22:50

Jag och Cicci satt och smsade med varandra förut.

Hon också singel, så vi började diskutera det om det finns en för alla?

Eller är det bara ett ordspråk som många säger?

Av Mikaela - 13 februari 2009 22:46

Många säger det att jag är kärsen. Men så kräsen är ja väl ändå inte? Eller?

Det enda jag inte äter är ju:

Sill

Surströming

Pitepalt

Sallad (allt från gröna blad typ till majs, gröna ärtor )

Lök

Paprika

Morötter

Pytt i panna

Paj

Päron, Annanas, Vattenmelon

Persika

Strömming (Tror ja :P)

Ägg

Tonfisk

Bruna/vita bönor

Bär (Av dom flesta slag)

Kina mix 



Återkommer om ja kommer på något mera senare!!!


Men som sagt var det är ju inte så mycket ändå :P eller?

Av Mikaela - 13 februari 2009 18:41

Idag så vart det inte lång dag på skolan, men däremot lång dag på stan :P hah började halv 9 och 10,10 skulle jag och emil gå o prata med en klass på G:a om noliamässan som är på tisda. sen efter den så slutade vi. =)


Så ja gick till malin var med henne på skolan tills hon slutade 13,15 sen åkte vi in till birsta och köpte en födelsedagspresent till lilla lowa som fyller 1 på Söndag, satan vad tiden går fort. =)


Men sen så köpte ja även en alla hjärtansdag present både till farmor o farfar men även till malin :P  Till famor o farfar köpte jag någon påse på lagerhouse och sen så köpte jag en chokladask, chokladkakor, godispåse, vertes orginal och ett cigarett paket. Dom vart ju glada iaf


Men vi kom till birst ungefär vid 2 och åkte därifrån 20 i 4.

Men vi var även in till fredde och sa hej på Telia. Såg efter om min mobil hade kommit, även så skulle jag fråga om han visste vad man kunde köpa till farmor o farfar :P 


Ikväll skulle man ju egentligen gått på fest, men ja ångrade mig igår, fick inte med mig någon så jag struntade i de, kände inte för att gå själv, så då blir det let´s dance ikväll istället... Hemma. 


Försökte se om det var någon hemma iaf som kanske ville se film, men inte de heller. Dom var i stan....


Ja ja får se vad som händer




PUSS




Ovido - Quiz & Flashcards