Mikaeka

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Mikaela - 29 maj 2009 22:43

min frisyr börjas fixas ikväll, ska lägga in bilder, men ser inte så söt ut men ja bjuder på bilderna

Av Mikaela - 29 maj 2009 20:48

Ida så åkte ja till skolan för att tömma skåpet, träffade jannina där som satt o höll på med en rapport som hon inte riktigt hade gjort klart. Så ja satt där och gjorde lite körkortstester:) så slapp hon sitta ensam på skolan, så då tog ja även chansen att få mina betyg från mina praktikplatser och frågade om betyget i arbetsmarknad för turism. MVG där. satan så glad ja belv. Kände nästan för att gå ut en sväng ikväll,. Då kommer ja på att ja har bal imorron, så nee ingen utgågn ikväll :) Freddis kommer 9 imorron bitti o ska fixa håret :) Sen så kommer ulrika o ska sminka mig, Kanske man kan bli lite fin :)


Ringde nyss o beställde skjusen, kommer o hämtar oss klockan 4 :) Känns otroligt att de är så himmla nära nu. inte äns två veckor kvar :) fan vad skönt :) 


ne nu ska ja gå o duscha så farmor får lägga upp mitt hår, skulle visst göra de tills imorron...

får se hur håret blir imorron då:)


Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards