Mikaeka

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Mikaela - 11 maj 2009 18:24

Man tror att den man träffar är annorlunda, men man kanske får ta o tänka om. Men denna gång e de inte ja som har probelm med killar :) men är inte direkt glad för din skull gumman. Du ska se att de löser sig. Förhopningsvis på det bättre sättet. :) Kommer hem i helgen då ska vi träffas :)




Puss på dig

Av Mikaela - 11 maj 2009 16:27

Ja yran är de ju redan bstämt att jag ska gå på, iaf torsdan, får se om man går dom andra dagarna också, så långt har ja icke kommit än, börjar fundera på om man kanske ska på gatufesten också?

Men de beror ju på vilka som spelar och vilka som ska gå, själv tänkte ju inte direkt gå :P 


Någon som ska gå på yran / gatufesten?


Nå bilder har de inte blivit tagna än, men kanske blir mot kvällskvisten, men dom kommer komma upp på bloggen, även fast det kanske inte blir ida, men så snabbt som möjligt.

Av Mikaela - 11 maj 2009 12:58

ida var man på studentfotografering. Gick ju bra :) tycker ja iaf, visst man kanske inte blev så bra på gruppfoto, men de brukar ja ju inte bli. Men på enskilda de e ja faktisk hyfast nöjd med, och de händer då absolut inte ofta. Log denna gång till coh med, gör inte de heller när de e fotografering på skolan :P Men man är ju tvungen att visa att man är glad att studenten är nära :)


När ja var klar på skolan med fotograferingen så gick ja o fyllde i papper om min mat- och reseersättning för praktiken. Och sen till körskolan. Nu är de bara repetionsfasen kvar :) Så jävla skönt.


Hoppas att freddis kommer ida, hon skulle komma o knäppa kort på mig ida med studentklänning och mössan, kommer självklart att lägga ut en bild. Lägger ut en bild från min egen kamera dessutom nu. Inte den bästa bilden men men.


Vet inte vad de var för fel på mig igår, men kunde inte sova, tänkte ju att ja skulle lägga mig tidigt så ja orkade upp 7 imorse, gick och la mig vid typ 10, men sen så somnade ja inte förrän 12? kanske, sen vaknade ja några gånger under natten och vaknade även kl 5 av att ja var hur pigg som helst, sen somnade ja om IGEN, då är man ju inte lika pigg längre, så varför somnade ja om o inte klev upp, jo av ren lathet. 


Ne nu ska ja gå o läsa lite teori :) 


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards