Mikaeka

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Mikaela - 18 maj 2009 23:01

men ja var ut och cyklade 8 km kanske ida, nått i den stilen, Riktigt skönt var de. kanske hande blivit lite längre om ja inte hade haft ont i huvudet :P



ne nu ska ja sova så man är pigg imorron när mamma o ja ska ut och gå.



puss

Av Mikaela - 18 maj 2009 18:34

Idag så klev jag upp 7 med matilda, letade lite kläder till henne, sen så gjorde ja i ordning mig och så kommer mamma hem så gick vi 6 km. Gud så skönt det var. Så vi har börjat funderat på om man kanske ska görade varje morron, eller om ja ska göra de sen när ja har vaknat varje morron. klockan 7 var nog ingenting för mig riktigt. Börjar bli lite smått trött nu.


Sen resten av dagen har de inte hänt mycket, förutom att ja suttit och läst teori. Men ska förmodligen ut och gå sen ikväll igen med Marcus, annars tänker ja nog ta mammas cykel och cykla en sväng.


Ska iaf läsa teori ikväll när jag går och lägger mig. Sen så ska ja fortsätta att läsa imorron och göra dessa tester, men datan är ju lite smått seg så att det tar LÅNG tid att göra ett test.


På onsdag ska ja in till stan igen :) Ska se om ja kanske ska träffa Elin en sväng, men sen ska ja träffa C och åka till balen och knäppa kort på U. Så de känns roligt, ska förmodligen stanna i stan tills på torsda eftersom att ja ändå ska vara i stan till på torsdag, får vi se om ja stannar tills på freda :)


Nu ska ja se om de blir någon promenad



puss

Ovido - Quiz & Flashcards