Mikaeka

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Mikaela - 10 maj 2009 19:13

Ulrika kom nu, min mössa är fixad, :) Nu är "Pluppen röd " Lyckliga jag :)

Av Mikaela - 10 maj 2009 13:37

Varför går ja inte ut och går oftare? vilken bra fråa, de e ju riktigt skönt. Sen så sprang ja en bit, de e ja nöjd över att mina fötter klarade av det :) Men ska kanske knyta skorna bättre nästa gång kanske ja kan springa längre :P Ne men ska nog försöka gå en liten promenad varje dag iaf :) Sen minst 1 riktigt lång som ja gjorde ida en gång i veckan.



Puss

Av Mikaela - 10 maj 2009 11:56

Om 32 dagar står vi på trappen :)

God morgon förresten :P Klockan är ju bara 12 :P Men man får sova länge när man är upp till typ halv 3 :O och de enda man gjorde var att sitta vid msn, Men tiden går ju snabbt när de är roligt :P haha Men ikväll ska de bli sängen i TID. om ja nu vet vad de e. Tror ja inte har kommit i säng förrän 1 halv två den senaste veckan :S men imorron ska man se fräsch ut, eller iaf pigg, ska ju ha studentfotografering, så då ska ja inte vara så trött.


Efter fotograferingen ska ja sätta mig på körskolan igen o bara plöja genom ett antal gånger, så man kommre igenom F-fasen och förhoppningsvis repetions-fasen. 


Vart ju bestämmt iaf igår att i år blir de yran för min del, de bestämmdes med en hel del personer så då ska man väl gå då. :P 


Men ida ska ja väl plugga teori =) Hoppas på att få köra lite grann också:)


Funderar på om man kanske ska försöka görasig iordning så man känner sig som en människa igen :)


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards