Mikaeka

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Mikaela - 28 maj 2009 12:00

Igår hade vi mösspåtagning. Lyckad dag blev de iaf. Vi träffades hela klassen 2 timmar innan i en park o satt där o hade de trevligt :) Sen så vid ungefär halv ett så gick vi ner till Hedbergska o hämtade balonger som vi skulle släppa upp i luften sen på torget. Var lite mkt folk på torget, men nu är de nära. Så nu är man lycklig:)

Efter mösspåtagningen på torget så träffade ja freddis och patrik, och då var ja utan skor just då, kunde inte gå i mina högklackade skor längre :S Så dom skulle åka hem till farmor så ja åkte med dom, åkte hem o bytte om och bytte skor, sen somnade jag :S så ja vaknade nog 10 minuter innan vi skulle åka, Då skulle vi till my för där skulle hela klassen träffas. men man kom inte riktigt igång igen, men vi hade rikitgt roligt ändå.


Jag tog 23,15 bussen hem så att jag  var hemma runt tolv, men de behövdes, så trött som ja var efter den där dan. Haldagar är då ingenting för mig :P


Ne nu ska ja åka in och sätta mig på körskolan...



Puss :)

Ovido - Quiz & Flashcards