Mikaeka

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Mikaela - 12 maj 2009 14:01

Ja ulrika var ju hit ida och sminkade mig, vi testade hur man kunde se ut till studentbalen:) Den närmar sig. det är ju bara 18 dagar kvar. Så ska hem i helgen, ska även stanna lite nästa vecka för ska interjuv :) så ska ta med mig min balklänning hem då :) gud vad ja längtar. Visst ja ska gå med en kompis o hennes pojkvän och en av hennes kompisar, men de blir nog roligt ändå. Tack vare Ulrika och Glenn har bilen fixats och även chaufför :) Men de var visst inte gelnn för att han jobbar till 5 och dom har fotografering där klockan fem så ska väl kanske vara där då.


Men Ulrika ska sminka, Fredrika ska fixa håret, (Pelle chaufför).

Så vi får se om de e så att veronica o dom ska åka me oss också :)



Ida så blir de väl inte så speciellt mkt, funderar på om ja ska gå o simma :) Får se om ja får med mig någon. :) Annars ska ja väl kanske ut och gå. eller båda, ut och gå sen gå och simma? hm. aja nått blir det iaf. =)



Puss

Av Mikaela - 12 maj 2009 13:40

nu har jag varit och knäppt lite kort ute. två stycken med studentmössan och en med balsminkningen som ja ska ha :)

Ovido - Quiz & Flashcards