Mikaeka

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Mikaela - 30 november 2009 15:12

Ja då var man hemma igen från avesta, Varit o hälsat på min mormor o morfar, sen så var ja o träffade mimmi på stan en dag, o min bror, min syster o syster dotter träffade man även, + kusiner.

O sen så var ja fyllechaffis till min bror  hans kompis matte. O sen var ja även så snäll att ja skjutsade hem matte på natten, o vi pratade men inte fan hjälpte de? eller?


Sen när ja kom hem igår kom cornelia förbi      alltid lika roligt att träffa henne =) o hoppas de blir utgång för oss i helgen.

Hon e verkligen min ängel.  hon kom hit igår o hämtade sin bok, o vart kvar tills imorse o skjutsade mig till tåget som ja skulle testa att vara på ida o jobba :)


så blir de bara ja tänker   o ja hatar alla dess mil som  mellan om de nu var de som var problemet.




Puss

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards