Mikaeka

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Mikaela - 4 november 2009 00:06

Igår var ja in till stan en sväng o tvättade o besiktade mammas bil, o även ida va ja in till stan, men då var de arbetsförmedlingen som de gällde.

Skulle på möte om jobbgarantin. Då man kommer att få 15 månaders praktik, o så, så klart får man lite pengar, visst de e då inte mkt, men bättre än inge alls. Så nu gäller de att komma på vart man kan göra praktik någonstans :) Något tips nån.


Men visst om ja får tag på ett fast jobb så får ja juh hoppa av. Så nu kanske man slipper sitta hemma hela dagarna :)


men imorron blir de då inge stan för mig o inte torsda, men freda då ja ska in o jobba lite på coop :)

ska dema Grandiosas pizza. o sen å freda kväll o resten ahelgen ska jag vara barnvakt :)

Så får se va hon o ja hittar på för mysigt :) får se om de blir bade eller nått :)

Eller bowla de gillar hon, men får se om ja frågar me några fler ;)


ne de e väl dax o sova om ja inte ska sova bort hela dan imorron :)


   

tror min syster var lite trött när vi åkte till stan en dag :P


  

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards