Mikaeka

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Mikaela - 5 november 2009 18:43

Ja någon spruta blev de inte ida, kom på de att de kanske skulle vara dumt o ta den ifall man skulle få feber, eftersom ja ska vara barnvakt i helgen, så på tisda blir de istället.


Men de snöar ida, fan va härligt =) hoppas att de kommer att snöa hela natten eftersom de e inte snöar så mkt just nu. vill ha mkt snö :P


ne men nu hade ja inte så mkt mer att skriva...




Puss

Av Mikaela - 5 november 2009 14:24

Ja igår var man till bräcke en sväng, o sen så blev de till o titta på film, Kommer dock inte ihåg va filmen heter. men bra var den.

Men ida så blir de nog myrviken en sväng för mig o ska vaccnera mig, känns skönt att ta den, eftersom båfde mamma o pappa har gjorde o matilda ska göra de.

Sen så ska ja jobba imorron på coop, o då ska ja stå o dema pizza så kom o smaka :P

sen får man se va som händer på kvällen, får se om matilda sover hos anna eller inte, gör hon de, så får vi se va som händer om ja går ut en sväng, eller nått.

Sen på lörda har vi iaf boka en bana på bowlingen, men vi får se om de blir de. Man vet aldrig me oss..


Ne nu ska ja hämta posten, sen så blir de nog spruta för min del iaf.



puss

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards