Mikaeka

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Mikaela - 18 november 2009 20:52

Ja nu var de ett tag sen man skrev, man har verkligen  inte haft något att skriva om. de har ja nog inte nu heller egentligen. men något ska man nog komma på.

Ida har ja o mamma varit snäll o städat matildas rum.

de e nog en ny farmor lisa där som sparar på det mesta. :)

Sen så byttde vi gardiner o så där inne samtidtigt. Ska nog försöka fixa de i mitt rum snart jag med.


I helgen så var jag ut på lördagen men Jon och malin. O en lyckad kväll blev de.

Men lite små trött var man dan efter, men så e de när man inte kan sova =)

Sen så på fredan var ja på relaxen med Cornelia, o skönt som fan e de att vara där =)

måste göra de igen snart, men men e juh helt slut efter.


o i helgen som kommer så kommer jag att vara hemma, på lördan ska ja vara barnvakt och chaufför =)

Men tror inte de blir ngt alls på fredan, känns som de blir att vara hemma.

men vill nog helst åka iväg en sväng men vet att de inte går.



Att man kan tycka som ja gör efter så länge, men får se, de kan ju ändra sig =) eller ???



Puss

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards