Mikaeka

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Mikaela - 1 november 2009 22:42

ne ja skulle behöva hitta någon som skulle kunna hjälpa mig o kanske inte vara så blyg.

Hoppas dessutom på att ja ska få pengar snart så ja kan försöka förändra min frisye kanske, 

O så hård träning så man har en hyfsad kropp. men tid kommer de o ta.

Så om ett år ska ja se om amn kanske förändrats ngt. De e ett av mina mål just nu.

ska se om man lyckas.


önska mig lycka till :P

ne men ösnkar ibland att man kunde förändra sig, känns som de skulle behövas vissa gånger.

Av Mikaela - 1 november 2009 16:38

Ja igår vart de lit en sväng, eller typ hela natten, kom hem vid halv 5 kvart i fem. Så när ja kom hem så var ja tvungen o skriva de att ingen fick väcka mig ida, o halv två vaknade. tur att inte hela dan blev förstöd över de, men aja man får väl göra de bästa utav denna da. Men vad de vete fan.

Fick frågan o följa på höstforum på freda, men vete fan om ja ahr fått nå pengar tills dess.

O så får man se vilka som ska me ;)


Imorron så ska jag in o besikta mammas bil, önska mig lycka till, känns som de kan behövas. o på tisda ska ja in till stan för att ja ska på arbetsförmedlingen o så på torsda ska ja jobba inne i stan.

Känns som om att de blir väldgt mkt åkande till stan denna vecka.


Ne men ja ska väl forsätta att fundera om fredan, känns som de behövs om ja ska ha kunna bestämmt mig tills den dagen kommer.

Men skulle ju ara roligt om du följde :)




Puss

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards