Mikaeka

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Mikaela - 30 januari 2009 21:44

Än så länge kanske de inte är så farligt.

Men som ja sa förut har ja ju haft bulimi, och jag har ftt fobi för att spy, för att ha magsjuka över huvudtaget. Finns typ inge värre. Jag får ångest när ja spyr så inåt helvete.

Nu så är man hemma denna helg, och då e de så att lillsyrran mår inte så bra, hon klagar på att har ont i magen och har hämtat sin hink iaf hon ska spy.

Jag är känslig mot de där, ja kan inte se någon annan spy o ja kan asolut inte höra någon annan spy utan att ja spyr ungefär, så just nu så sitter ja instäng på mitt rum med musik så ja inte hör något, :P




Puss

Av Mikaela - 30 januari 2009 21:34

40 poäng. Snacka om att du är bäst i detta program.

Jag vill att de ska stå mellan dig, laila eller magnus. De är ni tre som äger,

Men morgan din slowfox var verkligen bäst. =)








PUSS

Av Mikaela - 30 januari 2009 19:55

Nu e man hemma. Första gången detta år :P

Så får man hoppas på att det inte är så svinit kallt

så man kan åka slalom. Det är väl ändå de ästa som finns.

Så nu ska man kanske iväg o titta på film med madde o björn.

Kul att hon träffat någon hon tycker om de e hon värd =)=)


Ne nu blir de först lets dance.


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards