Mikaeka

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Mikaela - 25 januari 2009 19:16

GRATTIS REBECCA!!!!

Hoppas du får en underbardag

Av Mikaela - 25 januari 2009 18:57

Fullständigt namn: Kerstin Mikaela Berglund

Smeknamn: Mickiz

Nästa gång jag fyller år blir jag: 19

Födelsedatum: 29/4

Stjärntecken:Oxe

Längd: 168 cm

Skostorlek: 37-38

Hårfärg:Hasselnötsbrunt just nu

Ögonfärg:Blå görna

Födelseort: Sundsvall

Mina tre bästa vänner:Rebecca, Mona, Jessica, Annie

Favoritmat: Haha makaroner och korv

Drömjobb: Reseledare kanske

Favoritfärg: Svart, vitt, blått

Favoritartist(er): Abba

Detta gör jag om 10 år:Förhoppningsvis lever ja lyckligt med någon

Detta ser jag helst på TV: O.C och One Tree Hill.

Favorittidning:Hänt Extra och se och hör

Läser du morgontidningen?: Ibland

Hur ofta äter du frukost:Ibland, om ja hinner

Favoritplagg: Mysisar!

Kött eller fisk: Kött=)

Favorithelg: Jul såklart! får ju träffa släkten då

Mina 5 favoritdrycker: Sprite zero, äppel cider, Redbull, cola och trocadero

Drink eller shot: Drink.

Vitt eller grovt bröd: Vitt är goast, men försöker äta grovt.

Favoritgrönsak: Gurka

Favoritfrukt: Mandariner

Silver eller guld: Silver för de e de jag passar bäst i.

Detta händer under de första fem minuterna efter att jag vaknat på morgonen: Tittar på klockan o funderar om ja ska sova en liten stund till.

Om jag bara fick använda tre sminkprodukter så blir det:Puder Roug och maskara

Detta går jag inte utanför dörren utan: Mobilen, nycklarna

Party eller mys hemma en lördag:Party

Så ofta solar jag solarium: Typ aldirg?

Använder du dig av brun-utan-sol eller spraytan?: Nej!

Röka eller snusa: Nej, hua!

Morgon eller kväll: Kväll absolut. Jag hatar mornar.

Så ofta tränar jag:Ibland, men väldigt sällan

Ungefär så många timmar sover jag per natt: ca 10. Gärna 12 :]

Då går jag och lägger mig på veckodagarna: Oftast inte innan 23.00

Då stiger jag upp på en helgdag: Runt 12,00-13,00

Detta äter jag till frukost: Mackor och oboy

Detta gör mig irriterad/upprörd: Jadu, inte mycket, men ibland allt beror på vilket humör ja är på

Detta gör mig glad: Shopping!

En önskning: Att jag hittar en ny lägenhet där ja trivs

Detta skulle jag göra NU om jag fick en miljard: Åh, massor. Först skulle jag köpa en lägenehet och sen en bil.

Min favoritplats på jorden:Haha mamma o papps soffa :P ne men turkiet

Vad vill du döpa dina barn till?: leonard och lejla? ne ja vet inte riktigt

Vill du överhuvdtaget ha barn?: Självklart vill ja de

Favoritårstid: Sommaroch vinter. Sommar för de är varmt och vinter för att man kan åka slalom

Drömresemål: Nya zeeland

Favoritbok: ja läser inte så mkt så ja vet inte riktigt

Favoritfilm/er: race your voice

5 bästa glassorterna: Daimstrut, piggelin, mjukglass, laktris glass, 88:an

Favorit bakverk: Kladdkaka

Så många syskon har jag: 3 Stycken, 2 systrar 1 bror

Hur gammal var du då du drack alkohol för första gången?:15år
Av Mikaela - 25 januari 2009 18:12

Idag har varit en hemsk dag om man tittar på vad man har ätit för något.

För det har ju bara blivit frukost yogurt och en macka, sen har ja inte ätit något mer förrän middagen, då blev de tre eller fyratuggor sen tog de tvärstopp.

Vad ska man göra då? 

Jag fick slänga maten, god mat var de också, hade jag ätit mer hade ja fått upp allt :'(

Jag tycker inte om att ja är så olika från dag till dag. Vissa dagar klarar ja mig utan mat helt och hållet egentligen. 

Det var en dag för någon vecka sen jag åt lunch och senare åt jag middag dagen senare :S Var inte hungrig..

HJÄLP! :s


Är lite rädd för att jag ska få anoroxia, för många som haft bulimi får anoroxia efteråt :S


Höres nästa gång


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards