Mikaeka

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Mikaela - 27 januari 2009 22:05

Jag mår mycket bättre ida än vad jag gjorde igår. ida kunde jag äta igen,

men ja var ju till min underbara faster ida som ja kunde prata med, gick dit både innan och efter skolan. Åt till och med hos henne innan ja  åkte hem. Men ja vet inte om det jag har ätit har varit så smart, om de var något som kom från undermedvetandet, att om ja äter för mycket med mjölk i hamnar ja ju på toa för att jag tål inte laktos. HM :S Har ju ätit glass, mkt choklad :S


Ne ja vill inte att det ska vara så. Jag hoppas att det inte var så. Inget ja gjorde frivilligt iaf. 


Tack för att du finns freddis.  Hon ringde även mamma o berättade, men hon visste redan. De gjord i för sig freddis också.

Ja tycker inte ja har gått ner ngt  men kanske är blek. Ne ja vet inte. Ska försöka att inte grubbla på de så mkt ida..



Puss tills nästa gång

Av Mikaela - 27 januari 2009 11:09

Nu är man i stan hos Freddis och så har man berättat hur man mår.

Det känns faktiskt bra. =)

Jag vet även att mamma vet om de och de känn också bra.


Men ida på skolan kommer man dit och man ska ha prov första lektionen, men då är de inställt och andra också och de e dom enda lektionerna vi har. Så de var lite jobbig. Men då bor ju Freddis i närheten vilket är tur. Ännu mer tur var ju att hon var hemma ida =) Så man ska gå till vårshowen om ett tag då som är på Hedbergska.


Hoppas på att den är bra bara.


Ne nu ska ja försöka vara social inte det jag är bäst på :P


puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards