Mikaeka

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Mikaela - 29 januari 2009 15:38

Dugar man nu eller? haha skulle inte tro de.

tror inte att ja skulle åka dit o äta mat. o ta min gamla sängplats. 

skulle inte tro de riktigt.

Hörde även att du hade en annan tjej där, tror du att ja är så dum att ja inte listat ut de? 


Nej nej icke de.

Men ska ja åka åt de hållet någon gång så e de till grannen din. =)


 Ja har kommit påde att min stora passion är CHOKLAD!


=) haha


ne nu ska ja gå


puss till nästa gång

Av Mikaela - 29 januari 2009 12:09

Nu sitter man på skolan igen, har preics haft lunch.

men nu e de bestämt att ja ska gå o simma idag efter skolan =)

Hur skönt som helst. =)=)

 Men om de är både virre o malle som ska med vet ja inte än om de är båda eller om de bara e malle som ska med.

Ska även packa ida. sen så ska ja plugga till provet.

har bestämt mig för att jag ska  få minst VG på provet. De är ju ändå om 2: världskriget.


Jo just ja vi är lediga på Onsdag. =) häsrligt att man är snabb ibland o göra klart frågorna =) får träna hemma istället =)


Måste ju även berätta att ja har sagt upp min lägenhet. Hur ofta kommer man att vara där när man inte trivs??? ALDIRG?


Ne får se vad man ska göra tills sista lektionen idag..


Puss till nästa gång

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards