Mikaeka

Alla inlägg under mars 2009

Av Mikaela - 1 mars 2009 17:05

Denna vecka ska man vara barnvakt, sen så tänkte jag att ja skulle vara så snäll med matilda att jag ska gå på bio med henne.

Men fanns ett krav, att hon inte blir sur för minsta lilla. För det var inte bara med henne ja skulle åka med heller.

Men nu har mamma varit så snäll och köpt skor, men de är man inte tacksam för utan man börjar bråka för att de inte var rätt skor. då skulle vi åka tillbaka med dom och då blev de bara mer bråk.


Så bio blir de nog inte, får hur mycket bråk det blir. Kanske blir så att man åker hem också....

Av Mikaela - 1 mars 2009 12:03

Här är resultatet från månadens omröstning:

Är du kär:

Ja   64,3 %

Nej 14,3

Vet inte 7,1 %

Kanske :P 14,3 %


Något tips på vad ja kan ha denna månad?





pusss

Av Mikaela - 1 mars 2009 11:53

Nu så har man vaknat=) var extremt trött men ja såg klart rocksystrar.

I slutet så insåg jag att jag hade sett den förut. Så då höll jag mig vaken helt i onödan. men men sånt som häder.

Men även matilda höll sig vaken och såg på hela filmen. trodde hon skulle somna men inte hon.

Vill hon något så då klarar hon ofta de eftersom hon är lite smått envis.

lite envisare än mig kan man säga.


Men igår pa dan så var jag matilda, mamma, axel och linnéa iväg och badade. Simmade 1 km. Sen så klev man upp och duschade och mamma o dom kom aldirg sp de var bara att hoppa i adet igen eftersom att matilda och axel vägrade att kliva upp.


Sen så när vi kom hem så hade pappa lagat mat, eller han ahde förbrett och lagade lite senare på kvällen lamm och bulgur. Men de var typ kebab. Vet inte riktigt vad det hette. Men det var inte det godaste jag ätit, det var bulgur ja inte tyckte om så himla mycket.


Ne nu ska ja fortsätta att hjlpa pappa att kopiera talöckerna så han kan lägga in dom på sin mp3 tills dom åker till Thailand. Det är ju bara 12 dagar kvar nu.

Ovido - Quiz & Flashcards