Mikaeka

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Mikaela - 23 mars 2009 10:32

som att vi kommer bli klar med tidningen ida. det enda som är kvar är framsidan och sportdelen =) härligt =) Känns bra nu när det är så lite kvar.

Så nu sitter annie och ja med framsidan. Och båda börjar bli lite smått hungriga. och ser att det är soppa ida på skolan :s

Är inte så extremt förtjust i soppa. Usch. Hm blir väl mackor ida då. men insåg att de kommer inte vara så speciellt god mat på skolan alls denna vecka förutom på fredag då det är Köötfärssås och spagetti.


men ja måste nog vara kräsen egentligen, jag har kommit på mig själv som kräsen :S känns inte bra alls.

måste försöka ändra på det. Undra om ja kommer lyckas?


hmm, känner ja mig själv så nee de kommer det inte att gå.


nu ska ja hjälpa annie med det sista.


Av Mikaela - 23 mars 2009 09:05

 

UTMANING

Regler:
Det här är svårare än du tror! Utmana fem personer.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med
samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger!
Lycka till!


1. Vad heter du? Mikaela
2. Ett ord på fyra bokstäver: mask

3. Flicknamn: Matilda
4. Pojknamn: Mattias
5. Yrke: Motorcrossförare
6. Färg: Marinblå
7. Klädesplagg: Mössa
8. Mat: morotsoppa

9. Sak i badrummet: Matta
10. Plats/stad: Mattmar
11. En orsak att vara sen: morrontrött :P

12. Något man skriker: mamma
13. Film: Motorsågsmasaken
14. Något man dricker: Mjölk
15. Band: ?
16. Djur: Maggot
17. Gatunamn: Midälvavägen
18. Bil: Mercedez
19. Sång: Mama im coming home
20. Aktivitet med mer än en deltagare: ?


jag utmanar Annie, Jessica, Jannina, Mona,


Av Mikaela - 23 mars 2009 08:48

NU sitter man på skolan och håller fortfarande på med tidningen.

`men inte ens hälften av tidningen är klar, men vi kommer bli klara ida tror jag. Hoppas jag om inte annat så har vi på torsdag på oss att göra klart denna tidning, men då är de ingen lång lektion så får se om man hinner.


Men aja ska väl fortsätta skriva så den blir klar någon gång.


Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards