Mikaeka

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Mikaela - 21 mars 2009 23:40

Ja tittade på premiären uta Robinson 2009. Det var fan inte riktigt bra eller.

Det var bättre förut. Dom utsattes ju för ja du ja vet inte allt. 

Ja hade gett upp nästan på en gång, men det är jag det.

Men sen att alla pakter redan har kommit igång. Det är första programmet.

Det var en som röstades ut han fick alla utom 5 röster som gick till en annan kille :S hmm. Vad hade dom emot dom egentligen då?


Ne kanske kommer titta på det i fortsättningen men vet inte riktigt. 

Hade de varit bättre hade ja absolut tittat flera gånger.




Av Mikaela - 21 mars 2009 13:47

i min lägenhet nu, känns skönt det är inte så mycket kvar nu. det är riktigt skönt,

Av Mikaela - 21 mars 2009 00:13

Min historia uppgift är klar nu, vart klar med den för 5 minuter sen. Känns skönt. Men samtidigt känns det som om ja lika gärna kunde lägga mig lite tidigare och gjort klart det imorron, de ska ju inte vara inlämnat förrän på torsdag men men. Känns riktigt skönt ändå att det är klart. =)


Ne nu ska ja lägga mig, ja och farfar ska till lägenheten imorron och plocka ur den =) äntligen på gång..



Och grattis förresten hoppas allt går som de ska =)

Ovido - Quiz & Flashcards