Mikaeka

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Mikaela - 19 mars 2009 10:11

Sitter på skolan nu, och har samhälle nu, men nu finns det inte mycket att göra, Sen undrar ja om vi verkligen kommer att bli klara tills nästa vecka med tidningen, men men fick en del till ida av rebecca, ska skriva första sidan, och hon skulle skriva om serier och sånt. Men men är snart klar med min sida igen nu, känns ganska skönt att ja är klar med min del iaf. Men får se om vi blir klar, tänker inte göra mer än vad ja måste :P Jo Roszhna är också klar med sin del.


Men vad händer ida då?

Ingen aning. Sa de till malin att ja kanske ska ut o springa, sen skulle ja göra 200 sit ups, haha kände mig så extremt underlägsen när marcus skrev de att han hade gjort 150 stycken ida, så då måste ja göra fler :P men de kommer gå riktigt åt helvete eftersom ja gör typ mellan 20till 30 stycken :P haha så vi får se hur de kommer att gå.


Men snart är de helg så vad händer då då?

Ingen aning, ska väl plock ur min lägenhet lite mera. Så ja har några kartonger att ta med mig hem när ja åker hem nästa helg, Då blir ja ju hemma i 6 veckor, satan så skönt =) eller hemma o hemma blir ja väl kanske inte. Blir ju i bydalen, men ja kommer vara nära hem.

Sen så kommer jag ju vara ute mycket på dessa 6 veckor :P


Grattis papap, han  fyller ju 42 ida, så ja hoppas dom har de riktigt bra i Thailand =) Men Tiden går fort, säkert tycker dom att den går för fort, dom har ju redan varit där en vecka...



Ne nu ska ja skriva klart första sidan =)


puss


Ovido - Quiz & Flashcards