Mikaeka

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Mikaela - 26 augusti 2009 18:46

ja har skrivit mycket här på min blogg, men många gånger har ja inte skrivit de som ja först tänkt på. För ja vet att är de så att jag mår dåligt och skriver om de så vet ja att folk börjar fråga o när ja väl mår dåligt orkar ja inte prata om de, men ja måste få skriva av mig. Så de tänkte ja göra nu, även skriva när ja mår dåligt. Men kommer inte svara på så många frågor.


Ja vet inte varför ja mår dåligt, mkt beror nog på att ja e så extremt besviken på mig själv att ja inte klarade körkortet. de mår ja väldigt dåligt utav. Och ja är ju en sån som försöker se glad ut o vara glad fast ja inte mår bra alls. så till slut när ja har hållit för mycket inom mig och de e de minsta som går fel just den dan ja mår dåligt bryter ja ihop. Gjorde de för någon dag sedan. Då vart de att mitt körkort ja inte klarat förstör allt. Hade ja bara haft den skiten nu hade ja jobbat kanske gjort mer som ja velat. sen eftersom ja inte jobbar blir ja fattig som f****n och kan inte göra de ja vill heller.

Så ja sitter nog egentligen mest hemma om ja inte ska in till stan o ha körlektioner.



Ne nu orkar ja inte skriva mer nu ska ja nog lägga mig i ett bad o se om man kanske mår bättre



puss

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards