Mikaeka

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Mikaela - 4 augusti 2009 21:09

Ida åkte jag in till stan fast mamma hade jobbat natt så de e tur man har en syster som klarar sig själv på morgonen, sen åkte hon till felicia, så mamma fick vara ifred och sova så hon kan jobba inatt med =)


Men var i stan vid 10 ungefär, så gick ja o cornelia o tittade lite fixade en klipptid till henne sen så efter vi gått en stund o köpt en varsin väska =) och sen åkte vi till pappa o åt lunch så när vi sitter o äter kommer pappa o frågar vad vi ska göra efter de, om vi skulle kunna åka till rödön och göra sås, han hade ungefär 150kg sås att göraidag, så vi åkte dit o gjorde kanske 40 kg?!

Så vi åkte ju ut dit o vi fick låna pappas il eftersom corelia har körkort.

Sen skjutsade hon hem mig för pappa skulle hämta bilen hos henne. =)


Så imorron får vi se om vi ska på bio, kanske blir kvar i stan om man får de för henne =)



Känner mig iaf jättedum för att ja inte kunde vänta med att fråga =)


puss

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards