Mikaeka

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Mikaela - 7 augusti 2009 18:08

Mamma och jag åkte till svensta ida efter att hon varit ner till annika o druckit kaffe. Var där kanske en timme sen så åkte vi hem och började städa. Men vi gjorde vardagsrummet igår så att de slapp vi ida iaf. Men ala andra rummen hade vi kvar. Känndes som de var lite varmt för att städ.


Men efter städningen så satte vi oss ute i solen o ja läste lite teori.


Och ida var jag ut och cyklade 6 km ungefär i denna värme, sedan så gjorde ja 50 situps och 12 armhävningar (men inte på samma gång), kissande hunden =P marklyft och knäböj

Armhävningar tycker ja fortfarande e jobbiga at göra så dom ska ja försöka göra mer av, tills den dagen ja har fått körkortet o böra jobbat ska ja iaf klara 20 i sträck. någon som tror att de kommer gå?  ja hoppas på de iaf =)


kände att ja kunde gå uto cykla ida eftersom tiden går så extremt sakta, men har ingen aning varför. Förut gick den nästan för snabbt, Men inte nu längre. Nu känns de som att d e evighet tills de e kväll igen. men man hinner ju med en hel del genom att tiden går sakta, de e ju positivt med det iaf.


nu ska ja se om ja hittar på ngt som gör så att tiden går fort nu ikväll iaf.



puss

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards