Mikaeka

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Mikaela - 8 augusti 2009 16:24

imorse när ja vaknade var ja mer blond än brunett, men nu e ja brunett igen me röda slingor, eller kopparslingor=) jag tyckte de var bra men de e vad ja tycker, andra kanske inte tycker de blev lika bra, ska försöka låna mamma o pappas kamera o knäppa ett kort och lägga in här så får ni se hur de ser ur.

Men man kanske ska göra de sen när man gjort sig iordning för att gå ner på kvarn ikväll =)

Christer Halvarsson spelar  där ikväll.

Och min fredis o patrik ska komma ikväll på kräftskiva så ska vi sjunga lite karaoke =) då ska ja försöka slå freddis,gjorde de en gång förut men de var en gång av et x antal som ja förlorade då.


Ska på kvarn me cornelia men hon slutar halv tio så hon kommer hit efter de =)


Måste gratta hennes föräldrar också som firar sin 20 års bröllopsdag =)


ne nu ska ja leta fram lite kläder tills ikväll



puss

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards