Mikaeka

Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

snart så =)

Av Mikaela - 25 mars 2009 11:26

Ja det är ida, imorron och på fredag kvar, sen åker man hem på freda sen har ja praktik i 6 veckr ungefär. Sen går ja en vecka till efter skolan men sen är ja ledig en vecka efteråt sen så är det studenten. Fan vad skönt att det börjar närma sig nu =) riktigt skönt.


På freda ska vi ut hela klassen som de lät och käka sen ut på krogen. Ska bli kul. =) så ja blir kvar hos freddis den natten. =) Som tur är så har hon ju en riktigt skön soffa =)

haha.

Börjar fundera på vad ja ska ha på mig. Men inte den blekaste aning. Något tips någon?


På sönda kommer även mamma o pappa hem från thailand. Hoppas dom har ahaft det riktigt bra.

Den resan är ju en förtidig bröllopsressa. Dom firar ju 10 år i år =)

Dom skulle ju åka i början av juni men då tar ja studenten så då åkte dom nu i två veckor.

Så hoppas dom har de riktigt bra där nere.

Det enda ja inte ser fram emot är att mamma blir brun så fort så jag kommer vara kritvit när hon kommer hem. men de får ja fixa med ett solarium :P hihi


I måndas så var ja, jannina och rebecca på stan och testade kläder, hittade mycket ja ville ha :P ovnaligt :P ja som inte ha så mycket kläder alls. Men de var mycket som var 50-tals stuk på det tyckte ja om riktigt mycket. så tror att ja aknske ska köpa en av dom klänningarna när de närmar sig studenten o kanske ha den på kvällen eller om ja ska ha den som ja har på dan eller om ja hittar en annan som kanske passar bättre.

Som ni märker har ja inte bestämt mig än, men de kanske är dags att göra det snart, eftersom tiden går ju så extremt snabbt.


Med att tiden går snabbt satt jag och malin och pratade igår om att matilda blir 10 i år och leia blir 4. Hon föddes ju igår känns de som. Men att de har gått 4 år de kan men fan inte tro. känns inte så iaf. 


Ne nu ska ja gå o göra mig i ordning tills ja ska åka till skolan ida.

men något tips på vad man kan ha på sig på freda så säg till =)



Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 18 maj 2010 13:10

Fick en impuls idag o skaffa ny blogg såhär har ni den:   http://gickis.blogg.se ...

Av Mikaela - 18 maj 2010 11:19


Idag kände ja att de skulle bli en bra dag när ja vaknade, o sen så somnar man om. Vaknade till innan erik gick på jobbet, eller vaknen var ja väl egentligen inte, men lägger mig o somnar om, o sen så efter ja somnat om ringde mamma o frågade när ja ...

Av Mikaela - 16 maj 2010 14:54

Min helg har varit en riktigt myshelg :D I torsdas jobbade jag så mamma, pappa o matilda åkte ner till avesta o grattade syster som fyllde 30, så torsdan blev en lugn kväll efter ja kommit hem, var hos erik o tittade på film o bara Sen var de ju öp...

Av Mikaela - 14 maj 2010 12:48

Igår var ja lite smått irriterad som de kanske märktes på mitt inlägg :S men idag verkar ja iaf ha vaknat på rätt sida. Men hårfärgningen vart hyfsad iaf, tänkte lägga in bild sen men har inte min dator hemma just nu så de får vänta tills på söndag...

Av Mikaela - 13 maj 2010 19:18

är så extremt IRRETERAD så just nu tycker ja synd om dom som ska umgås med mig... O ja lovar att jag hatar teknologi. Min telefon vägrar kopla fram vissa samtal, mamma o pappas dator vill absolut inte som ja vill. O facebook dampar..... Ska nått gå b...

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards