Mikaeka

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Mikaela - 17 september 2009 18:15

Ida har ja inte gjort mkt mer än att städa tror ja =P mamma åkte till en kompis o fikade lite. o så kände ja för att vara lite snäll=) så då blev de att ja städade vardagsrumet, hallen, köket, mamma o pappas rum, toan o mitt. Tänkte även ta matildas rum men matilda kom hem från skolan då så då gjorde hon det själv.

Så ja gick väl i min pyjamas  till 2 (som ja fick av min kära kusin när ja fyllde år, eller var de julklapp? hmm. )

Så nu sitter ja o söker jobb för fullt, ja vet ja har blivit lovad ett jobb bara ja klarar körkortet, men ja måste om ja ska få mitt förbannade socialbidrag =S

Första gången ja har erkänt eller va ja ska säga att ja lever på det just nu :S jobbigt =S men de är ju ett måpste när man inte får någon hjälp ifrån arbetsförmedligen. Man e ju tyvärr inte 20. Hade ja varit det hade de kanske gått. :@

Så jäkla irreterad ja kan bli ibland...

Su nu måste ja hitta 10 st jobb annars får man ingen hjälp. De e illa. =S


Men ja har tagit ett kort ida iaf efter ja väl hade klätt på mig, men de e väl kanske inte den bästa bilden men den bjuder jag på =)

  


Och den lilla tröjan ja har på mig där var även en av dom som ja har köpt =) även den kan man ha legging till =)


Nu ska ja forstätta att söka jobb =)




Puss

Ovido - Quiz & Flashcards