Mikaeka

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Mikaela - 2 juni 2009 18:47

Idag är det endast 9 dagar kvar, sen är skolan slut. :) Fan vad jag längtar. Tiden går ju fort också så de känns inte alls långt kvar :)

Så imorron ska vi på lärarlunch, känns riktigt roligt :) men innan ska ja o virre in på körskolan o sätta oss där ett tag och sen måsta ja byta klänningen hoppas verkligen den finns kvar i min storlek nu.annas vet ja absolut inte vad ja ska ha på mig på lärarlunchen.


Sen på torsdag går resan hem till Östersund. Blir kvar hos C då tills på lördag. Så på freda kommer ja vara hemma hos henne ensam med hennes familj, hon ska till skolan på morronen :) Sen vid halv tolv kommer vi stå där när hon går ut på trappan :) 


Sen är det inte många dagar kvar till teoriprov. :) Det är ju också denna månad, vilket datum håller ja för mig själv :) Skriver väl här den dagen ja har gjort de o skriver hur de gick. Men de märks på mig att de närmar sig sakta men säkert, ja har suttit och läst teori hela dan. Ska fortsätta imorron o på torsdag, Läser dom dagar ja hinner. :) 


Ne nu ska ja nog gå o äta lite :)



Puss

Ovido - Quiz & Flashcards