Mikaeka

Alla inlägg under december 2009

Av Mikaela - 9 december 2009 16:55

det är vinter nu, eller det ska vara det iaf, men det är endast väldigt väldigt halt ute och man har sina vanliga gympadojer på sig som dessutom är platta under, så man halkar ju precis överallt, men snön e juh borta :/

hoppas den inte försvinner i fjällen, vill iväg o åka lite slalom nu....




puss

Av Mikaela - 8 december 2009 22:19

hatar e väl ett starkt orden tycker mindre om iaf, när de ska vara säsongsavslutningar på tvserier, alltid lika spännande. o så börjar de inte förrän till våren istället. Som tillexempel desprate housewife slutade ida med att det var ett flygplan som kraschade in på wisteria line, o så ser man bara hur hela julfesten slutar i katastrof sen slutar de :/

har alltid varit en tvserie nörd :P men nu så kan ja iaf missa avsnitt o så.

förut var det juh OC, one tree hill, desprate housewife, grey´s anatamy, andra avenyn m m. one tree hill och desprate housewife e dom enda ja följer just nu =)



ne nu blir d sova o upp o jobba imorron :)



puss

Av Mikaela - 7 december 2009 22:01

ja ida satt ja o läste aftonbladet. gör de lite då o då, o ida blev de att ja gjorde de. o de första man läset är att dom tycker att man inte ska ha med sig barn på cafér o restauranger. :O o sen hade alex skrivit i sin blogg att han blivit utkörd för han hade barnvagn från tre olika caféer, o ett för att han hade med sig en bebis.men visst om barnet är lite större så kanske man kan lämna barnvagnen utanför, om de inte regnar vill säga. men att bli utkörda e väl lite väl. Sen att dom hade skrivit ngt me att man blir irreterad på barnvagnar på stan, de kan ja också bli, om man e stressad eller om de e flera stycken breve varandra o får i snigel fart o man inte kommer förbi.

äh låter bara bra konstigt om dom ska göra de barnfritt på cafér men de tor ja inte går :p


------------------------------------------------------------------------------------------------

sitter o diskuterar med jim (malins kille) om malin e hans eller om hon e min, o så klart e hon min, de vet kusin :P eller hur malin =)


ne nu ska ja vara vanlig, eller normal kanske så normal de går, :P

har ju lånat hem en hund i några veckor för o se hur de går me mamma o än så länge går de bra, o så söt o snäll han e =) de e min lilla gospojk, :)



puss


Av Mikaela - 3 december 2009 17:13

Åh att man aldrig lär sig?!

ahhhhhhhhhhhhhhh

Av Mikaela - 1 december 2009 00:46

Du är fin som du är
när du står med mig här
Gör dig inte en massa extra besvär
utan va den du e, å så ska du få se
Du är värd allt som livet kan ge

Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
är det finaste någon kan få

Alla har något bra, nåt som andra vill ha
Även om det inte känns så var dag
Det är upp till dig och även till mig
å se till att allt ordnar sig

Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
är det finaste någon kan få


Sprid glädje och du får dubbelt upp
Älska och du förstår

Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
är det finaste någon kan få
är det finaste någon kan få

Ovido - Quiz & Flashcards