Mikaeka

Alla inlägg den 17 december 2009

Bloppis-annons
Av Mikaela - 17 december 2009 21:23

nu så e de dax att sälja min slalomutrustning, vilket ja skulle gjort för ett tag sedan men har aldrig blivit av.


Men den är iaf 2 säsonger gammal, men inte använd många gånger. max 7-8 gånger är den använd.

men tänkte se om man får några bud men längsa är 500:- lägre går jag inte.

Sport & Fritid, Säljes - Berg (Jämtlands län)
Pris:    500:-
Telefon:    0738162810
Av Mikaela - 17 december 2009 21:23

ja ni var det länge sen n skrev igen. men vad har hänt sen sist?

det var då en bra fråga. mitt minne :P

ne men just nu är min morbror uppe och hälsar på oss, o sen så har vi ju skaffat hund.

Björne o jätte söt är han. vi har tagit över honom så han är 2 år just nu. Och är en finnspets. Den kull björne kommer ifrån ä det Jan Ottosson, skidåkaren. men tog över honom av rekorn här vid skolan. För dom hade för mycket hundar nu.

Och jag är glad över att vi tagit över honom, o ja va ja gillar honom. :)


Sen har jag jobbat hela december, o ska jobbe hela december som det ser ut. sen får vi hoppas på att de kanske kan bli lite i Januari, men ska snart bestämma biljett så man har det om det blir något =) men man får se, man kan ju hoppas i alla fall.


I tisdags var ja in till stan på AMS för att lämna papper, tog en fika med Cornelia samtidigt :)  Alltid lika trevligt och roligt. Så fixade jag hennes julklapp. Så har en enda kvar nu, och det är brors, så adde om du läser detta vad vill du ha i julklapp =)


jo nu så har ja ÄNTLIGEN sålt mina slalomskidor, men nu är det bara pjäxorna kvar.

     har även lagt in dom på bloppis =)



Puss


Ovido - Quiz & Flashcards