Mikaeka

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Mikaela - 22 december 2009 23:31

jag gruvar mig nästan för att gå o sova :/ de e så svinit kallt på mitt rum, o ändå så är det full värme igång. Mitt element kan ju inte funka riktigt. Så några filtar ska nog med o försöka hålla mig varm i natt :P


 så nu ska ja sova så ja orkar jobba imorron :)




Puss

Av Mikaela - 22 december 2009 22:52

Idag så har jag jobbat o så varit hemma bara, sen har de inte hänt så mkt :P

men imorron ska jag jobba :P o sen såe de ju uppesittarkväll. så tänkte kanske ta nån julcider till det, o smaka glögg, blossas nya glögg.

hoppas den smakar bättre än glögg, de smakar ju usch :/


åh ja längtar till efter nyår, får ju träffa malin då =)


åhh tycker inte om när hemtelefonen ringer o ingen e där, men de hörs ngt i bakgrunden, men ingen e där!


tänkte lägga ut bilder ida men gick inte att ladda upp dom:S

Ovido - Quiz & Flashcards