Mikaeka

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Mikaela - 9 mars 2010 14:59

Ja nu har man gått två dagar på skolan o de går riktigt bra för mig, o de känns som ja är på för att plugga, har ju redan gjort allt som vi ska ha gjort i veckans slut :) o de känns ju inte helt fel. :)

Igår efter skolan så åkte ja till elin, med angelica, o så gick ja o angelica o köpte kött, elin stod för potatisgratängen, :) o de var riktigt gott kan ja lova :) mums :)

Idag blir det fiskgratäng hos elin :P så ska nog köpa lite mat till henne eftersom hon e så snäll o låter mig äta här dag efter dag :P


Imorron blir det skolan igen o så kommer det även bli jobb imorron, o så jobb på torsdag. Så min plan om att gå i skolan mån-fred o jobba sön-ons kommer inte bli så utan kommer även jobba sista dagen.


O sen så var ju arbetsförmedligen på skolan idag, IDIOTER!

Jag kan få reseersättning för att ja åker 9 mil om dagen. men måste betala 600 kr själv :@ o sen måste man ansöka om reseersättning efter det. och sen så kanske ja kan få ersättning för det som e utöver dom här 600 kr.

Ja o eftersom mitt busskort kostade 670 kr så skulle ja inte kunna få för dom där 70 kr heller, HATAR arbetsförmedlingen.... IDIOTER!



Nu ska ja bli lite positiv så de går bra o jobba ikväll



puss

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards