Mikaeka

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Mikaela - 1 mars 2010 18:44

OCH VAD DOM BETYDER :P

"VARFÖR MÅSTE VI SÄTTA ETTIKET PÅ DET VI HAR?"

=VARFÖR KAN VI INTE BARA LIGGA O INGET MER?

"VARFÖR MÅSTE VI FLYTTA IHOP? 

VI HAR DE VÄL BRA ÄNDÅ?"

=NU KAN JA GÅ NÄR DU BLIR JOBBIG.

"JAG TROR DE E BRA ATT BO ENSAM OCH

LIKSOM HITTA SIG SJÄLV ETT TAG FÖRST."

=JAG KOMMER FAN ALDRIG FÅ SPELA SÅ

HÄR MKT WORLD OF WARCRAFT

OM VI BOR IHOP.

"OM VI SKA KÖPA HUS MÅSTE VI JU

FLYTTA UTANFÖR STAN"

=OCH DET FINNS ÖVERHÄNGANDE

RISK ATT DET BETYDER ATT

VI KOMMER BO LÄNGRE IFRÅN

MINA POLARE OCH NÄRMARE DINA FÖRÄLDRAR.

"JAG VET INTE OM VI ÄR

REDO ATT BO I VILLA."

= VEM SER JAG UT SOM

MARTIN TIMELL?

"JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR VI MÅSTE

GIFTA OSS FÖR ATT BESKRIVA VÅRAN

KÄRLEK?"

=JAG BEGRIPER INTE VARFÖR JAG MÅSTE

LÄGGA 50 000 - 100 000 PÅ ATT

FÅ LIGGA MED DIG. IGEN

"JAG KÄNNER BARA ATT OM VI GIFTER OSS NU

SÅ HAR VI INGET ROLIGT ATT SE FRAM EMOT."

=SÅ FORT VI GIFTER OSS SÅ KOMMER DU

BÖRJA TJATA OM BARN, DÅ KAN JAG

LIKA GÄRNA LÅTA DIG TJATA OM ATT GIFTA OSS.

"JA VILLABSOLUT HA BARN,

PÅ SIKT."

=OM TYP... 10 ÅR... ELLER SÅ.

"JAG TROR INTE ATT VI HAR RÅD MED ETT

STÖRRE BOENDE JUST NU."

=JAG VILL NÄMLIGEN KÖPA EN NY BIL.



 

    




Av Mikaela - 1 mars 2010 18:27

Idag har de blivit jobb mellan 12-16, sen så skjutsade ja hem pappa,. =)

O efter att ja kommit hem har de då inte hänt mkt, hm jo en liten promis me björne. o sen så har ja läst aftonbladet o vecko revyn.

I båda dom tidningar stod de saker som man bara måste läsa typ :p


O de i aftonbladet var de bara en väldigt sjuk lag i USA. Att missfall kan bli kriminellt i USA. http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6698475.ab

Sjukt egentligen.hm


Men i vecko revyn stod de hur man skulle tolka de killarna sa till en :P hah kommer o skriver mer om de sen :P


Ne nu ska ja äta lite mat. God mat :)



Puss

Ovido - Quiz & Flashcards