Mikaeka

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Mikaela - 13 oktober 2009 20:06

Man kanske ska skaffa en egen lägenhet. iaf slipper du lyssna på mina problem om du inte vill de, men du får ursäkta mig om ja inte har ngt att göra eller några kompisar typ. Men så e d just nu, o vet ja inte just va ja ska hitta på. men ska väl försöka se glad ut, men tyvärr så känner ja mig väldigt ensam just för tillfället men de kanske blir bättre om ett tag. så aja. o va ja ska göra på dagarna alla jobbar juh eller går i skolan så finns tyvärr inte så mkt. så de finns tyvärr inget, de e ju därför ja e hemma ö försöka hjälpa till o städa o de, så ja inte bara sitter här!


men som ja skrev för ett tag sen så kanske man ska förändra sig o ändra stil o ändra sätt o ändra hela mig då kansk allt läser sig, eller mkt av de  iaf. Så kanske ska börja sälja lite kläder o fixa om mig helt o hållet, blir nog bättre då, eller man kan väl hoppas på de iaf.


men älskar dig iaf =)



Puss

Av Mikaela - 13 oktober 2009 17:06

Ida har ja o mamma städat, o varit i tvättstugan. Mamma städa inne o ja tog hand om tvättstugan. nu till slutet när allt skulle manglas o så. Men allt blv inte manglat, de vart nå fel på mangeln o ett påslakan fastnade, men fick inte loss de. Vete fan va de vart för problem, eftersom de bara var början av påslakanet som fastnade. Men hoppas vaktmästarna kan lösa de.


Sen så var ja ute o gick med ann en sväng o tittade på en av dom nya falk filmerna med henne.

Så får se va de blir nu då. men ngt kanske man hittar på men man vet aldrig :P



Puss

Av Mikaela - 13 oktober 2009 00:17

Ja men vart inte hemma en kväll till =) De var riktigt skönt att få komma ut (inge illa menat mot mamma o pappa men ja e som sagt less på att sitta hemma).

Så jag åkte o hälsade på Emelie i Fåker en sväng, eller de blev väl mer 5 timmar ungefär :P

hehe, men ja hade de trevligt =)

trodde faktiskt inte att vi hade så mkt att prata om. men tiden bara flög förbi =P

Så sen när ja skulle åka hem vi kvart i tio tio så var de så svinit jävla halt så ja trodde inte ja skulle ta mig någonstans.

Men både ja o bilen e hemma oskadd =)

haha



ne nu e de dags o sova



puss=)

Ovido - Quiz & Flashcards