Mikaeka

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Mikaela - 6 oktober 2009 18:16

Ja ja skulle juh berätta hur d var me att ja har tre farfar :P

Men d e juh min riktiga farfar som bor i sundsvall men träffar inte han så mkt egentligen.

O så han som lever me min farmor, han har ja växt upp me som farfar som också bor i sundsvall.

Sen har vi farfar som bor här i östersund, o han har ja också växt upp med som farfar o pappa har växt upp med han som pappa.

 d känns som om d e den bästa förklaringen ja kan ge :P o hur min släkt är kommer ja icke ta upp, den e lite strulig =P men alla e lika underbara =)


Men ida har de väl egentligen hänt mkt, somnade juh om efter väckarklockan hade rigt mig :P hehe

sen så kom ragnar på besök, han ska tydligen ner till avesta imorron. ska åka o hälsa på sin mormor.

O så ska han bo hos hans farfar o min morfar blir d.


men igår blev de juh en promenad för mig runt tio på kvällen med ann, var ett tag sen vi träffades. sen efter d gick vi in till mig, hon väntade på en som hon skulle ut o åka traktor me en kompis, o ja kan inte ha varit en så social kompis då =P somnade på soffan :P

hahah

men får se om vi ska ut o gå nå mer :p



Puss



Av Mikaela - 6 oktober 2009 07:25

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1984500&BroadcastDate=&IsBlock=


ja o så har man varit me i väckarklockan, men eftersom man bara kan få in ett helt program så e d på typ 19 minuter o några sekunder väckarklockan är på. O trött e ja.

Att ja inte kunde list ut de :P

var ju till farfar igår o n

bytte till vinterdäck, o han som älskar o busa eller jävlas så kunde man väl egentligen bara gissa att ngt skulle hända :P men kul var d, vare sig ja svara ja eller nej på alla frågor :P

Men tänkte när ja e mer vaken ska ja gå in o skriva om farfar om vilken som e vilken, har ju som sagt endast tre stycken :P

För nu tänkte ja bli lite mer pigg än va e just för tillfället.:P



puss

Ovido - Quiz & Flashcards