Mikaeka

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Mikaela - 14 maj 2010 12:48

Igår var ja lite smått irriterad som de kanske märktes på mitt inlägg :S men idag verkar ja iaf ha vaknat på rätt sida.

Men hårfärgningen vart hyfsad iaf, tänkte lägga in bild sen men har inte min dator hemma just nu så de får vänta tills på söndag. :)


Ja grattis syster som blir 30 i år. Hoppas du får en bra dag o allt sånt nu när mamma, pappa o matilda e nere också :D 


Denna dag har väl kanske inte bestått av så mkt ännu, lite less på att de regnar fortfarande.

O ingen sovmorgon blev de för var iväg på hälsocentralen o skulle titta mitt blodvärde. o för o titta de måste man ta blodprov, o för dom som inte vet de så har iaf blodprov varit min största rädsla ungefär. Men de gick bra, men hade lågt blodvärde så de e kanske dax o kanske börja försöka lyssna på sjuksöterskan, o börja äta 3 ggr om dagen, varierad kost, mkt sallad och frukt, vara ute i solljus (undra om hon tyckte ja var blek), o sen så skulle ja äta kost med järn i, t ex. brockoli, men ja tror ja hoppar den lilla biten med brockoli. Sen rekomenderade hon blotsaft eller va de heter. :S

Sen var ja o handlade mat, var ju meningen att de skulle bli grillning här idag, men tror vi får skippa o grilla :( så vart faktiskt sallad också. (Är inte en människa som äter mkt sallad men ändring ska de bli). Så nu har de blivit lite städning här.

Så funderar på om ja kanske ska ta o lägga mig o sova en timme nu när ja nästan e klar med allt, då kommer ja ju orka me kvällen också. :D


Igår såg ja och erik Kick-ass, en film som är värd o se, men ja höll mig vaken hela filmen. :) Men hann nog inte ens till sängen innan ja sov efteråt så kanske inte ska vara så stolt :P


Ne så go natt en stund alla :D


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards