Mikaeka

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Mikaela - 13 februari 2010 21:37

JAG HATAR DATORER!

Alla datorer ja håller på med e så jääääävla sega :@ inte bra alls, jag blir bara mer o mer less på elektronik. :/


Men ikväl var ja iaf barnvak. O de gick väl bra. bara att vi vill olika saker eller ja allt sådant så lite bråk e de allt även fast de bara var 5 timmar...


Men imorron är de allas hjärtans dag. DÅ ska ja stänga in min i ett rum o bara vara där. Ne men ja vet inte men ja gillar inte den dagen det minsta :(

Funderar ju på att gå bio. men inte med någon, Utan ska verkligen gå emot alla o gå själv. Men samtidigt hur kul e de då? Inte de minsta egentligen men aja. Brukar ju aldrig som ja planerar ändå så ja ska nog ge upp planeradet.

Ne nu känner ja mig så där jätte negativ som ja gjorde förut, så ska nog sluta skriva innan ja får alla att bli negativa.


Jo just ja, glömde en sak.


JAG HATAR DATORER....



PUSS

Av Mikaela - 13 februari 2010 12:08

Ja nu var de ju evigheter sedan man skrev,

Men igår blev de marité o de var christer halvarsson som spelade :)

O kul var det. Träfade kanske inte så mkt folk som man kände men ändå de var kul.

O sen var ju erik chaufför :)


Idag blir de åsarna en sväng, sen barnvakt.


Ne nu orkar ja inte skriva nå mer skriver ikväll istället :p

Ovido - Quiz & Flashcards