Mikaeka

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Mikaela - 24 januari 2010 12:03

LESS!

o va trött ja blir på de.

o ja orkar inte vara less längre.

o alla tankar som går runt i mitt huvud just nu.

De gjorde ju inte saken så mkt bättre att man börjar fundera på hur allt

är och alla är. eller nått.

Känns ju inte alls så bra. mina känslor o nerver e utan på kroppen just nu.

Så minsta lilla fel nu bryter ja ihop.




Ne nu ska ja gå en LÅÅÅÅÅNG promenad o bara rensa mina tankar kanske de blir bättre sen.



 


Puss

Av Mikaela - 24 januari 2010 00:11

I helgen blev de inte mkt för min del.

igår skjutsade ja mamma, pappa o matilda till björn odén för dom var bjudna på midda.

Fick också lite grann. o gott var de. men efter de åkte ja hem o la mig. riktigt trött var jag :( men åkte sen o tittade på film o kom hem runt halv 2. O vilka möter jag inte på vägen då. Jo mamma, pappa o matilda, =)

O sen så ringde våran telefon halv nio imorse. e lite fundersam på vem de var som ringde då. Men ingen hann på telefonen innan dom lagt på.


Idag blev de inte heller så mycket. Danne kom o hämtade mig så vi åkte o lämnade lamm hos erik. o sen for ja hem o åt lite frukost o så en tur till valla till sandra =) Vart en riktigt lugn o mysdag typ hos henne.

Där såg vi på en serie om 5 par ungdomar som skulle få testa på livet som föräldrar till bebisar. ganska roligt att se på :P 


Imorron har ja absolut ingen aning om va de blir.

men på månda ska ja in på utbildning för ett jobb. Hoppas de går så bra som jag vill =) och sen så får vi se om de blir något mer på måndagen, lånar iaf mammas bil så hemgång på direkten får vi se om de blir :P


Jag skulle väldigt gärna vilja ut o hitta på ngt, men den STORA frågan e vad?!


ne ska nog gå o lägga mig o fundera ut va man kan hitta på imorron :)



Puss

Presentation


Här skriver ja lite om mitt liv och hur jag mår,=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards